Mariager Højskole kører ny forstander i stilling

Publiceret 04-03-2016

I sommeren 2017 overtager Mikael Schlosser forstanderposten på Mariager Højskole. Allerede til sommer bliver han ansat på skolen som underviser

Af Redaktionen

Mikael Schlosser skal være ny forstander på Mariager Højskole i sommeren 2017. Men han bliver ansat som lærer allerede denne sommer for at blive sluset ind og få et indblik i højskolelivet. Han kommer fra en stilling som præst i Pinsekirken i Vejle, hvor han har været i 11 år.

"Jeg glæder mig rigtig meget til at komme til et kostskolemiljø, hvor folks personlige udvikling har rigtig gode vilkår. Det tiltaler mig meget at få muligheden for at komme tæt på folk, og jeg glæder mig til at skulle undervise en del mere, end jeg har gjort i en kirkehverdag," siger han.