@bavnhoej

Publiceret 27-02-2014

Janne Bavnhøj er ny medarbejder på Nytorv 7

Af Højskolebladet

Højskolen er ikke fremmed for Janne Bavnhøj, der er blevet ansat som digital and social media manager i Højskolernes Hus. Hun sidder i bestyrelsen for Grundtvigs Højskole og har været langkursuselev samme sted og deltaget på en lang række korte kurser landet over.

Hun kommer fra stillinger som kommunikationskonsulent og webredaktør på Københavns Universitet og før det kommunikationsmedarbejder i Dansk Skovforening. En fællesnævner for hendes hidtidige arbejdsliv er digital kommunikation. Noget, der frem over skal komme højskolerne til gode.

"Jeg ser rigtig meget frem til at forene min passion for digitale medier med kærligheden til højskole. Mest af alt ser jeg frem til at være med til at udtænke, hvordan vi kan bruge sociale medier til at udbrede kendskabet til højskolen og dens mangfoldighed," siger hun til bladet og uddyber: "Digital dannelse og demokratisk debat, tror jeg, er to felter, hvor højskolerne kan gøre en stor forskel i digitale medier. Det må næsten være i højskolens DNA at tale med om, hvordan vi bliver gode medborgere"

Janne Bavnhøj tiltræder den 1. marts.