Indstillet i 2018: Julie Hauge Andersen

INDSTILLET TIL HØJSKOLEPÆDAGOGISK PRIS Julie er en fantastisk lærer med så meget ilhu at man tror det er løgn

Begrundelse

Julie er en fantastisk lærer med så meget ilhu at man tror det er løgn, ud over hverdagen på Gerlev hvor hun fanger de unge, har hun hver sommer "familiehøjskole og godspel".

Familiehøjskolen har hun lavet i 18 år, og der fanger hun ung som gammel. Julie fortjener er erkendtlighed da hun altid sætter elever, familier, kollegaer, højskolen før sig selv.

Julie udfordrer altid sig selv og har med teatersport fået fat i mange flere og fundet ud af hvor meget det hjælper de unge til bedre kommunikation og at blive mere udad vendt. På familiehøjskolen er rammerne helt fantastiske, hvor teatersport og idræt er nøglen, de børn og unge som kommer med deres familier har en fantastisk uge uden mobning og returnerer hjem med øget selvtillid.

Indstillet af

Jeanne Laisbo