Indstillet i 2018: Lillian Hjorth-Westh

INDSTILLET TIL HØJSKOLEPÆDAGOGISK PRIS Lillian har en hel enestående fortælleevne om alle de emner, hun kaster sig over af litteratur og kultur og tager stadig rundt i landet med foredrag og højskolesange.

Begrundelse

Lillian Hjorth-Westh har i mange år arbejdet som lærer og forstander på Bornholms Højskole og derigennem hjulpet mange rådvilde unge på rette spor i livet.

Når vi har været på sommerkurser, har vi følt skolen som vort andet hjem, alle medarbejdere gør en stor indsats for det gode miljø.

Lillian har i det hele taget gjort et stort arbejde i højskoleverdenen alle årene, derfor vil jeg give hende min varmeste anbefaling.

Indstillet af

Inga Biltoft